Be sure to visit our Services page and order an Epicor Service Connect integration, SSRS report, or anything else... / Не забудьте посетить страницу «Наши услуги» и заказать интеграцию Epicor Service Connect, отчет SSRS или что-то еще...

Таблица | Table: SM42 - «Service Order Status History History File I/O». Маска имени таблицы | Table Name Mask: «SM42%cc00»

Поле Тип поля Тип поля iScala Длина поля Точ­ность Длина iScala Комментарий Расширенный комментарий Дополнительное описание Пози­ция в инде­ксе Первич­ный ключ?
Field Field Type iScala Field Type Field Length Pre­cision iScala Length Comment Extended Comment Additional Description Index Position Is Primary key?
SM42001 NCHAR STRING 10 0 10 ServOrderNo Service Order Number   1 Да / Yes
SM42002 DATETIME DATE 0 0 8 Date_ Status Change Date   2 Да / Yes
SM42003 NUMERIC X_NUMERIC 13 8 5 Time_ Status Change Time   3 Да / Yes
SM42004 NCHAR STRING 4 0 4 CounterNo Line Number   4 Да / Yes
SM42005 NCHAR STRING 1 0 1 Type Type 0 - Document Printed
1 - Status Changed
   
SM42006 NCHAR STRING 2 0 2 Status Order Status      
SM42007 NCHAR STRING 8 0 8 User User      
SM42008 NCHAR STRING 10 0 10 Engineer Resource Code Engineer      
SM42009 NCHAR STRING 15 0 15 NoListInvoice Order or Document Number      
SM42010 NVARCHAR VSTRING 20 0 20 Text Status Text      
SM42011 NCHAR STRING 2 0 2 DocNo Number      

Навигация / Shortcut: Структура БД iScala / iScala DB structure | Epicor iScala 2.3 SR3 - 2.03.12787 | Service Order Management | History Service Order Status History